Peale palgaarvestuse ning raamatupidamis-, maksu- ja mitteresidentidele mõeldud teenuste saame Sinu firmale abiks olla veel mitmes ettevõtlusele olulises valdkonnas.

Allpool on välja toodud peamised suunad, mille puhul saame nõu ja jõuga abiks olla. Kui Sa siit endale vajalikku teenust ei leia, siis küsi julgelt lisainfot.

PERSONALIARVESTUS JA PERSONALIGA SEOTUD TEENUSED

Personaliteenusega aitame Sul koguda, hallata, töödelda ja säilitada kõiki ettevõtte töötajatega seonduvaid andmeid. Peale selle aitame suhelda haigekassaga, arvestada töötasusid, koostada vajalikke personalidokumente ja pakkuda nõustamist töövaidlustes või muudes töötajatega seonduvates küsimustes.

tugiteenused


ARHIIVITEENUS

Igapäevase asjaajamise käigus tekib igas ettevõttes hulk dokumente, arveid ja muid säilitamist vajavaid pabereid. Lisaks nõuab teatud algdokumentide säilitamist ka seadus. Seetõttu aitamegi Sinu ettevõttel koguda ja korrastada säilitamist vajavaid dokumente ning soovi korral saame pakkuda ka ajutist säilitamisteenust.

ADMINISTRATIIV- JA HALDUSTÖÖ

Meie kogenud töötajad saavad vähendada ettevõtte administratiivtööle kuluvat aega. Meie kätte võite usaldada riigiametitest ametlikult kinnitatud väljavõtete ja tõendite tellimise, tõlketööde korraldamise ja vahendamise ning palju muud igapäevase ettevõtluse haldusega kaasnevat.


ETTEVÕTTE POSTKASTITEENUS

Teenus sobib Sulle, kui Sul ei ole näiteks oma büroopinda, kui Sa ei soovi oma ettevõtte kirjavahetust koduse aadressiga siduda või ka siis, kui viibid palju kodust eemal ning vajad seetõttu stabiilset postiaadressi, et võiksid kindel olla, et ükski tähtis kiri ei jää õigel ajal kätte saamata. Sorteerime, skaneerime ja edastame Sulle saabunud posti alati kiiresti ja õigeaegselt.

KONTAKTISIKU JA JURIIDILISE AADRESSI TEENUS

Oma välismaal resideeruvatele raamatupidamisteenuse klientidele pakume ka kontaktisiku ja juriidilise aadressi teenust. Sorteerime tavapostiga saabuvad kirjad ja edastame need meilitsi.